خیلی اتفاقی داشتم برنامه ای رو از یکی


 خیلی اتفاقی داشتم برنامه ای رو از یکی از شبکه های صدا و سیما می دیدم از این شو هایی که معمولا به مناسبت های مختلف با حضور دو مجری و مهمانان و هنرمندان مختلف و قطعه های موسیقی و اینا سر هم بندی و پخش میشه.

این برنامه به مناسبت روز مرد یا همون تولد حضرت علی بود.

به طرز مشکوکی هر بار که مهمانی به صحنه دعوت می شد مجری همجنس او در صحنه میماند و مجری جنس مخالف به بهانه ای صحنه رو ترک میکرد طوری که مصاحبه را دو همجنس برگزار کنند. امیدوارم خیالاتی شده باشم ولی واقعا جای تامل داره.

از همه جالب تر این بود که وسط برنامه مجری زن برنامه برگشت گفت چون شوهرم امروز خونه است من باید زودتر برم و برنامه را ول کرد و رفت..

یعنی فرهنگ سازی حجاب و عفاف در حد لالیگا، آموزش همسرداری در حد چمپیونز لیگ

یک دیدگاه برای ” خیلی اتفاقی داشتم برنامه ای رو از یکی

  1. من هم الان در این وبلاگ نمی مانم تا شبهه ای باقی نماند که مرضی در دل دارم که دارم کامنت می گذارم و نیت شیطانی دارم! کلا یک زن و یک مرد نباید با هم در یک کامنت دونی باشند و گرنه به گناه می افتند!

  2. الان مام اینجا نباید کامنت بدیم دیگه، زشت است، گناه است، خدا شمارا ببخشاید که با پست هایتان مارا تحریک به گذاشتن کامنت و حضور در وبلاگی که نامحرم هست می کنید…..
    :-پشت دست گاز گرفتن و فوت کردن برای رفع بلا

  3. واقعا الان من از تعحب دهانم باز مانده
    من وبلاگ از دست رفته ی خودم رو تو لینک های شما پیدا کردم !!!!
    اما نمی دونم برای من بسته است همه چی به عنوان صاحبش!!!

نظر شما چیست؟

